بازی

نمی دونم چی شد که من اعتماد به نفسم را از دست دادم ، نه می دونم چی شد ه ولی چقدر سخته دوباره به دست آوردنش  ، این حس مدام سرزنش ، حتی نمی خوام الان دربارش حرف بزنم ولی باید این کارو بکنم ، گلوی چرکی من دوباره یادم آورد که دارم از رویارویی با خودم فرار می کنم ، این عکس العمل یه جورایی ناخودآگاه شده ولی دارم روش کار می کنم ، دیشب وقتی وسط بازی داشتم به این فکر می کردم که چقدر از کارام عقب افتادم ، در عین حال می خواستم روال بازی را تغییر بدم اما فکرم مشغول بود و اصلا نمی تونستم....

بازی مافیا یکی از اون بازیایی که من ستایش می کنم ، نمی دونم کی ساختتش ، ولی دمش گرم .... و هرکی که آورده به ایران هم دستش درد نکنه ... فکر کنم تا قبل از این بازی همه گل یا پوچ یازی می کردن یا تمام مدت داشتن چرت و پرت می گفتن ... به هرحال تو زمانی که بچه ها دور هم جمع میشن و معمولا شبا تا خستگی روزشون رو فراموش کنند این بازی بی نظیره، مغز آدمو به حرکت در میاره و باعث میشه مدام دنبال راه حل بگردی ،از طرفی برای موفقیت تواین بازی باید بازیگر خوبی باشی و اعتماد به نفست بالا باشه ....


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد