زندگی زنده

امروز یه مطلبی خوندم که عنوانش این بود:

"همین امروز وقت تلف کردن را تمام کنید و آنطور که واقعا دوست دارید زندگی کنید"

خوب راستش واقعا راست می گفت نمی دونم چطور باید این کاروکرد ولی همه میگن که مهم اینه که بخوای چون  راهش روپیدامی کنی ، اما قسمت مهم ترش این بودکه می گفت زمان مناسب اصلا وجود نداره و همه چیز همین حالاست:

"اگر شما منتظر زمان مناسب هستیدتا در زندگی خود تغییر ایجاد کنید ، بدانید که شما بزرگ می شوید ومی میرید بدون اینکه این اتفاق هرگز بیفتد . زمان مناسب وجود ندارد .زمان حال تمام چیزیست که ما داریم .اگر شما کسی نیستیدکه واقعا می خواهیدباشید ، التماس می کنم شروع کنید و همانطور که می خواهید زندگی کنید. همین حالا شروع کنید . امروز همان روز مناسب است ."

متن کاملش را می تونید تویwww.ibanoo.ir بخونید .

حس حال به هم زن

بازم دچار این حس حال به هم زن شدم ، حس سرزنش خودم ، گرچه همه تلاشم را کردم که دیگه نذارم این اتفاق  بیفته اما وقتی اوضاع بی ریخت میشه دیگه روانم به هم میریزه .... مدام تو گوشم وزوز می کنه و گاهی اصلا حواسم نیست می بینم مدت هاست دارم غرغر می کنم .... نمی دونم شاید به خاطر پریودباشه که اینقدر حساس وروانی میشم ... شاید باید باهاش حرف بزنم اما از این که بخوام دوباره همون حرفاروتکرار کنم متنفرم ... گرچه هیچی مثل حرف زدن با اون منو آروم نمی کنه  .... روزهای سختی دارم در ابتدای کاری هستم که گاهی به شدت منو می ترسونه که نکنه موفق نشم ... چقدر به حمایتش نیاز دارم اما وقتی من اعصاب ندارم اونم اعصابش به هم میریزه ....